Počet záznamov: 1  

Vztahový marketing v životě značky

  1. SYS0222257
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231115071135.8
    100
      
    $a 20160920a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vztahový marketing v životě značky $f Olga Jurášková
    330
      
    $a Rozdiely medzi transakčným a vzťahovým marketingom. Cieľ vzťahového marketingu - vytvorenie takého vzťahu zákazníka ku značke, kedy sa táto stáva pre neho love brandom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0277038 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 26, č. 2-3 (2016), s. 18 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0043961 $a Jurášková $b Olga $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160920 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.