Počet záznamov: 1
Ako správne cieliť svojho zákazníka? Cieľová skupina, segmenty alebo persóny?
SYS 0223207 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230912114853.1 100 $a 20161011a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Ako správne cieliť svojho zákazníka? Cieľová skupina, segmenty alebo persóny? $f Mária Boťanská 330 $a Cieľová skupina je základnou otázkou nielen pri tvorbe produktu a služby, ale akejkoľvek komunikácie či reklamy. Segmentácia zákazníkov je základom pre obchodnú marketingovú stratégiu. Nástroje merania pohybu zákazníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277230 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 8, č. 9 (2016), s. 64-66 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*0034131 $a segmentácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0015543 $a Boťanská $b Mária $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20161011 $g AACR2
Počet záznamov: 1