Počet záznamov: 1  

Tréma - prekážka prezentácie projektov na vysokej škole

  1. SYS0223535
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073646.4
    100
      
    $a 20161018d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Tréma - prekážka prezentácie projektov na vysokej škole $f Andrea Čonková, Zuzana Chmelárová
    301
      
    $a KEGA 022/EU-4/2016
    330
      
    $a Čo je tréma, činitele vyvolávajúce trému, vplyv trémy na výkon študenta. Výskum úrovne trémy u vysokoškolákov (EU v Bratislave), výsledky.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-8122-187-3 $1 200 1 $a Súčasné aspekty vedy a vzdelávania $b elektronický zdroj $e zborník medzinárodnej vedeckej konferencie Univerzity J. Selyeho 2016 : Komárno, 13.-14. september 2016 $g recenzenti: Béla Pukánszky, József Liszka $v S. 283-289 CD-ROM $1 210 $a Komárno $c Univerzita J. Selyeho $d 2016 $1 215 $a 455 s. CD-ROM $1 710 12 $a Súčasné aspekty vedy a vzdelávania $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Komárno, Slovensko $f 13.-14.9.2016 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0057013 $a Pukánszky $b Béla I. $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0064880 $a Liszka $b József $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007041 $a vysokoškoláci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005192 $a psychológia pedagogická
    675
      
    $a 159.9 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000022 $x Psychológia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0057546 $a Čonková $b Andrea $p EUBFNHKPG $4 070 $9 50 $f 1982- $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0054867 $a Chmelárová $b Zuzana $p EUBFNHKPG $4 070 $9 50 $f 1967- $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20161018 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.