Počet záznamov: 1
Elektronický marketing kultúrnych atraktivít cestovného ruchu na príklade múzeí
SYS 0224246 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231016081145.6 100 $a 20161109a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Elektronický marketing kultúrnych atraktivít cestovného ruchu na príklade múzeí $d E-marketing of cultural tourist attraction on the example of museums $f Kristína Pančíková, Ján Orieška 330 $a Výsledky prieskumu, ktoré potvrdzujú, že využívanie prostriedkov e-marketingu závisí od veľkosti a výnosov múzeí. V múzeách využívajúcich vybrané prostriedky e-marketingu je možné očakávať väčší počet návštevníkov. Nevyužívanie elektronického marketingu v globalizovanom prostredí môže byť konkurenčnou nevýhodou. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0276817 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela $d Economic review of tourism $v Roč. 49, č. 3 (2016), s. 165-173 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003510 $a múzeá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0060870 $a Pančíková $b Kristína $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0033427 $a Orieška $b Ján $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20161109 $g AACR2
Počet záznamov: 1