Počet záznamov: 1  

Ako vyhovieť klientovi a nezblázniť sa?

  1. SYS0224255
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20161109103344.7
    100
      
    $a 20161109a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Ako vyhovieť klientovi a nezblázniť sa? $f Emil Pavlík
    330
      
    $a S logistikou súvisí aj dynamické plánovanie objednávok. Keď obchodník vyjde v ústrety zákazníkovi a rozhodne o neplánovanej objednávke, rozvráti internú logistiku. Preplánovanie zákaziek v informačnom systéme a jeho problémy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0224129 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 21, č. 5 (2016), s. 24-25 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002211 $a logistika obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003817 $a objednávky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie
    675
      
    $a 339.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000178 $x Obchod - všeobecné otázky. Trh
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0050357 $a Pavlík $b Emil $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20161109 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.