Počet záznamov: 1
Aký typ ľudí oslovíte on-line reklamou a ktorí ľudia ju ignorujú?
SYS 0224330 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230912114843.6 100 $a 20161111a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Aký typ ľudí oslovíte on-line reklamou a ktorí ľudia ju ignorujú? $f Mária Boťanská 330 $a Nákupné správanie obyvateľov Slovenska – charakteristiky, ktoré najlepšie vystihujú hlavnú podstatu segmentov podľa vzťahu k cenám, značkám, akciám a nákupom na internete. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277230 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 8, č. 10 (2016), s. 78-79 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003822 $a objekty reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003323 $a metódy propagačné 610 1-
$9 eu_un_auth*0058032 $a umiestňovanie produktov 610 1-
$9 eu_un_auth*0034131 $a segmentácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0015543 $a Boťanská $b Mária $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20161111 $g AACR2
Počet záznamov: 1