Počet záznamov: 1  

Aký typ ľudí oslovíte on-line reklamou a ktorí ľudia ju ignorujú?

  1. SYS0224330
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230912114843.6
    100
      
    $a 20161111a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Aký typ ľudí oslovíte on-line reklamou a ktorí ľudia ju ignorujú? $f Mária Boťanská
    330
      
    $a Nákupné správanie obyvateľov Slovenska – charakteristiky, ktoré najlepšie vystihujú hlavnú podstatu segmentov podľa vzťahu k cenám, značkám, akciám a nákupom na internete.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0277230 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 8, č. 10 (2016), s. 78-79 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003822 $a objekty reklamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003323 $a metódy propagačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0058032 $a umiestňovanie produktov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0034131 $a segmentácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0040617 $a skupiny cieľové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0015543 $a Boťanská $b Mária $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20161111 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.