Počet záznamov: 1
Vplyv exogénnych premenných na spotrebiteľské správanie
SYS 0224677 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502083559.7 100 $a 20161124d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Vplyv exogénnych premenných na spotrebiteľské správanie $f Štefan Majtán, Peter Štetka, Róbert Šlosár 301 $a VEGA 1/0546/15 330 $a Teoretické prístupy štúdia spotrebiteľského správania. 5 modelov osobnosti spotrebiteľa. Model spotrebiteľského rozhodovania podnet – organizmus - reakcia. Kognitívne modely spotrebiteľského správania. Teória nákupného správania, základné komponenty. Viacero autorov sa prikláňa k tvrdeniu, že práve exogenné premenné majú majoritný podiel na spotrebiteľskom rozhodovaní. Tieto tvrdenia je možné dosiahnuť jedine ďalšími výskumami a testami. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0224632 $1 010 $a 978-80-261-0648-7 $1 200 1 $a Trendy v podnikání 2016 $b elektronický zdroj $e recenzovaný sborník příspěvků : mezinárodní vědecká konference, Plzeň, 10.-11.11.2016 $v S. 1-10 CD-ROM $1 210 $a Plzeň $c Západočeská univerzita v Plzni $d 2016 $1 215 $a CD-ROM [500 s.] $1 710 12 $a Trendy v podnikání 2016 $b Mezinárodní vědecká konference $e Plzeň, Česko $f 10.-11.11.2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $p EUBFPMKPO $9 33 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $p EUBFPMKPO $4 070 $9 33 $f 1986- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0046295 $a Šlosár $b Róbert $p EUBFPMKPO $9 34 $q I $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20161124 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1