Počet záznamov: 1  

Pojem projektové vyučovanie a jeho interpretácia

  1. SYS0224871
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083600.1
    100
      
    $a 20161130d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Pojem projektové vyučovanie a jeho interpretácia $d <The> Term project method of teaching and its interpretation $f Jaromír Novák
    301
      
    $a KEGA 022EU-4/2016
    330
      
    $a Autor v príspevku porovnáva názory viacerých súčasných autorov s autormi, ktorí stáli pri zrode a popularizácii metódy projektového vyučovania v dávnejšej minulosti. Abstrahuje a zovšeobecňuje z nich tie spoločné črty, ktoré považuje z hľadiska pojmu projektové vyučovanie za definujúce a odčleňuje tie, ktoré nie sú nevyhnutnou súčasťou každého projektu realizovaného na vzdelávacie účely.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0237366 $1 010 $a 978-80-87570-33-3 $1 200 1 $a Schola nova, quo vadis? $b elektronický zdroj $e sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference : [7.11.2016, Praha, Česká republika] $d Reviewed papers of the International scientific conference $z eng $g editors: Kateřina Berková, Jana Kopásková $v S. 127-133 $1 210 $a Praha $c Extrasystem $d 2016 $1 215 $a online [198 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043669 $a Berková $b Kateřina $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0030221 $a Kopásková $b Jana $4 340 $1 710 12 $a Schola nova, quo vadis? $b Mezinárodní vědecká konference $e [Praha, Česko] $f [7.11.2016]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005128 $a projekty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003304 $a metódy
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0004500 $a Novák $b Jaromír $p EUBFNHKPG $4 070 $9 100 $f 1978- $T Katedra pedagogiky FNH - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20161130 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.