Počet záznamov: 1  

Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť podnikovej kultúry - výskum trendov v Číne

  1. SYS0225049
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075109.8
    100
      
    $a 20161205d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť podnikovej kultúry - výskum trendov v Číne $f Jana Plchová, Alexandra Turáková
    330
      
    $a Pojem firemná kultúra. Faktory podnikovej kultúry. Internetové médium vhodné pre employer branding. Význam employer brandingu pre podnik. Príklad čínskych podnikov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0223881 $1 011 $a 1338-5127 $1 200 1 $a MANEKO $b elektronický zdroj $e manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics $v Roč. 8, č. 1 (2016), s. 53-62 $1 210 $a Bratislava $c Ústav manažmentu STU v Bratislave $d 2016
    541
    1-
    $a Employer branding as a part of corporate culture - research of trends in China
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087887 $a budovanie značky zamestnávateľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007323 $a zamestnanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001562 $a Čína
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0033376 $a Plchová $b Jana $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0060421 $a Turáková $b Alexandra $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20161205 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.