Počet záznamov: 1
Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť podnikovej kultúry - výskum trendov v Číne
SYS 0225049 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075109.8 100 $a 20161205d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Budovanie značky zamestnávateľa ako súčasť podnikovej kultúry - výskum trendov v Číne $f Jana Plchová, Alexandra Turáková 330 $a Pojem firemná kultúra. Faktory podnikovej kultúry. Internetové médium vhodné pre employer branding. Význam employer brandingu pre podnik. Príklad čínskych podnikov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0223881 $1 011 $a 1338-5127 $1 200 1 $a MANEKO $b elektronický zdroj $e manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics $v Roč. 8, č. 1 (2016), s. 53-62 $1 210 $a Bratislava $c Ústav manažmentu STU v Bratislave $d 2016 541 1-
$a Employer branding as a part of corporate culture - research of trends in China 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0087887 $a budovanie značky zamestnávateľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007323 $a zamestnanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001562 $a Čína 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0033376 $a Plchová $b Jana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0060421 $a Turáková $b Alexandra $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20161205 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1