Počet záznamov: 1
The Role of Cultural Diversity in New Product Sales Forecasting
SYS 0225086 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240522135828.4 100 $a 20161206a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng $d pol 102 $a PL 200 1-
$a <The> Role of Cultural Diversity in New Product Sales Forecasting $f Peter Štetka, Róbert Šlosár, Štefan Majtán 301 $a VEGA 1/0546/15 (50%) 301 $a I-16-101-00 (50%) 330 $a Vplyv kultúrnej diverzity na spotrebiteľské správanie pri nákupe nových výrobkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0260435 $1 011 $a 2083-8611 $1 200 1 $a Studia Ekonomiczne $e Zeszyty naukowe Uniwersytetu ekonomicznego w Katowicach $v Nr. 280 (2016), s. 199-211 $1 210 $a Katowice $c Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 541 1-
$a Úloha kultúrnej diverzity v prognózovaní predaja nových produktov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005063 $a prognózovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007172 $a výrobky nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $p EUBFPMKPO $4 070 $9 34 $f 1986- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0046295 $a Šlosár $b Róbert $p EUBFPMKPO $9 33 $q I $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $p EUBFPMKPO $9 33 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20161206 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1