Počet záznamov: 1
Moderné prístupy k vnímaniu marketingovej koncepcie v maloobchode
SYS 0225319 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073708.1 100 $a 20161214d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Moderné prístupy k vnímaniu marketingovej koncepcie v maloobchode $f Zuzana Francová 301 $a VEGA 1/0134/14 330 $a Terminologicko-teoretické väzby pre marketingovú koncepciu maloobchodu. Marketingová koncepcia v maloobchode ako súčasť marketingu obchodu. Hybné sily rozvoja marketingu obchodu - príklady. Odporúčania pre tvorbu marketingovej koncepcie maloobchodu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0225138 $1 010 $a 978-80-225-4307-1 $1 200 1 $a Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14 $f zostavovateľ: Ferdinand Daňo $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Štefan Žák $v S. 102-115 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a 143 s. [7 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20161214 $g AACR2
Počet záznamov: 1