Počet záznamov: 1  

Moderné prístupy k vnímaniu marketingovej koncepcie v maloobchode

  1. SYS0225319
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502073708.1
    100
      
    $a 20161214d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Moderné prístupy k vnímaniu marketingovej koncepcie v maloobchode $f Zuzana Francová
    301
      
    $a VEGA 1/0134/14
    330
      
    $a Terminologicko-teoretické väzby pre marketingovú koncepciu maloobchodu. Marketingová koncepcia v maloobchode ako súčasť marketingu obchodu. Hybné sily rozvoja marketingu obchodu - príklady. Odporúčania pre tvorbu marketingovej koncepcie maloobchodu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0225138 $1 010 $a 978-80-225-4307-1 $1 200 1 $a Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života $e zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0134/14 $f zostavovateľ: Ferdinand Daňo $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Štefan Žák $v S. 102-115 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a 143 s. [7 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20161214 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.