Počet záznamov: 1
Increasing the business competitiveness by using proper neuromarketing tools
SYS 0225392 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502083601.9 100 $a 20161215d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Increasing the business competitiveness by using proper neuromarketing tools $f Štefan Majtán, Peter Štetka, Róbert Šlosár 301 $a VEGA 1/0546/15 330 $a Konkurenčná výhoda a jej zdroje. Definícia pojmu konkurencieschopnosť podniku. Vnútorné a vonkajšie faktory konkurencieschopnosti. Zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti. Ovplyvňovanie spotrebiteľského správania - marketéri sa sústreďujú viac na samotnú podstatu rozhodovania ako na jeho výsledok. Neuromarketing ako nový prístup pochopenia spotrebiteľského správania a rozhodovania. Definícia pojmu neuromarketing: neuromarketing popisuje správanie spotrebiteľov z perspektívy mozgu; kombinácia marketingu a neurovedy, ktorá sa zaoberá skúmaním mozgu; spája technologické možnosti monitorovania mozgovej aktivity a marketingových nástrojov. Prínosy a nebezpečenstvo neuromarketingu. Kladné ohlasy zo strany marketérov a vedcov, záporné zo strán ochrancov ľudských práv. Tri základné východiská neuromarketingu pre zvyšovanie konkurencieschopnosti. Prepojenosť neuromarketingu so štyrmi základnými aspektmi trhu: place (miesto predaja), price (cena), product (produkt) a promotion (propagácia). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0225060 $1 010 $a 978-80-248-3983-7 $1 200 1 $a Economics and business management in the 21st century $b elektronický zdroj $e [proceedings] : 3rd international scientific conference : 23rd - 24th november 2016, Ostrava, Czech Republic $d Ekonomika a řízení podniku ve 21. století $f edited by Ivana Prusenovská $z cze $v S. 114-121 CD-ROM $1 210 $a Ostrava $c VŠB - Technical University of Ostrava $d 2016 $1 215 $a CD-ROM [336 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056923 $a Prusenovská $b Ivana $4 340 $1 710 12 $a Economics and business management in the 21st century $b International scientific conference $d 3. $e Ostrava, Česko $f 23.-24.11.2016 541 1-
$a Zvyšovanie konkurencieschopnosti podniku pomocou vhodných neuromarketingových nástrojov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy 675 $a 339.137 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000182 $x Konkurencia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $p EUBFPMKPO $9 34 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $p EUBFPMKPO $4 070 $9 33 $f 1986- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0046295 $a Šlosár $b Róbert $p EUBFPMKPO $9 33 $q I $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20161215 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1