Počet záznamov: 1
Akadémia hoteliera: Ako získať viac hostí
SYS 0225428 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231011130409.6 100 $a 20161219a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Akadémia hoteliera: Ako získať viac hostí $f Iveta Pupišová 330 $a Praktické rady, ako získať hostí, aby sa vrátili do hotela. Rezervácie - prvý kontakt s klientom. Správne vyškolený a inštruovaný personál. Písomná forma komunikácie. Správne používanie distribučných kanálov. Revenue manažment a práca s cenou. Webová stránka hotela. Kvalita personálu. Problém fluktuácie. Motivácia personálu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0276969 $1 011 $a 1337-0545 $1 200 1 $a Hotelier $e direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií $v Roč. 10, č. zima (2016), s. 36-37 $1 210 $a Žilina $c Direct press $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002369 $a hotely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002368 $a hotelierstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007348 $a zariadenia ubytovacie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007321 $a zamestnanci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004150 $a personál 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004509 $a ponuka 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003494 $a motivácia pracovná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0041171 $a stránky webové 675 $a 640.2/.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000285 $x Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0062050 $a Pupišová $b Iveta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20161219 $g AACR2
Počet záznamov: 1