Počet záznamov: 1
Ako urobiť dojem a neprísť o zákazníka?
SYS 0225967 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200304150601.5 100 $a 20170111a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Ako urobiť dojem a neprísť o zákazníka? $f Andrea Votrubová 330 $a Zachovať si priazeň zákazníka musí byť alfou a omegou úsilia obchodníkov. Ako na to. Ak nie je zákazník spokojný, povie to ďalej. Ozveny Samošky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0225543 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a TaPmag $e tovar a predaj $v Č. 32 (11-12) (2016), s. P6-P9 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003767 $a obchodníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0005430 $a Votrubová $b Andrea $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170111 $g AACR2
Počet záznamov: 1