Počet záznamov: 1  

10 tipov, ako udržať pozornosť zákazníka

  1. SYS0225976
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230912114837.5
    100
      
    $a 20170111a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a 10 tipov, ako udržať pozornosť zákazníka $h (1. časť) $f Martin Mišík
    330
      
    $a Schopnosť získať a udržať si pozornosť zákazníka patrí medzi najdôležitejšie komunikačné zručnosti obchodníka. Overené metódy a prvých päť tipov ako na to.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0277230 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 8, č. 11 (2016), s. 51 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003767 $a obchodníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037744 $a zručnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006419 $a technika predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005195 $a psychológia predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    675
      
    $a 339.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000178 $x Obchod - všeobecné otázky. Trh
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0004436 $a Mišík $b Martin $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170111 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.