Počet záznamov: 1
10 tipov, ako udržať pozornosť zákazníka
SYS 0225976 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230912114837.5 100 $a 20170111a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a 10 tipov, ako udržať pozornosť zákazníka $h (1. časť) $f Martin Mišík 330 $a Schopnosť získať a udržať si pozornosť zákazníka patrí medzi najdôležitejšie komunikačné zručnosti obchodníka. Overené metódy a prvých päť tipov ako na to. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277230 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 8, č. 11 (2016), s. 51 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003767 $a obchodníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0037744 $a zručnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006419 $a technika predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005195 $a psychológia predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 675 $a 339.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000178 $x Obchod - všeobecné otázky. Trh 700 -1
$3 eu_un_auth*0004436 $a Mišík $b Martin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170111 $g AACR2
Počet záznamov: 1