Počet záznamov: 1
Ethnocentric Behaviour in the Slovak Population: Do Slovaks Purchase Slovak Dairy Products?
SYS 0226243 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240226065800.2 014 $a 2-s2.0-85010773887 $2 SCOPUS 014 $a 000391517100006 $2 CCC 014 $a 000391517100006 $2 WOS 100 $a 20170119a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Ethnocentric Behaviour in the Slovak Population: Do Slovaks Purchase Slovak Dairy Products? $f Dagmar Lesáková 301 $a VEGA 1/0224/15 321 $a Registrovaný: Scopus 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Identifikácia etnocentrických tendencií slovenských zákazníkov v nákupoch mliečnych produktov. Hodnotenie vplyvu demografických premenných (vek, pohlavie, príjem a vzdelanie) na etnocentrizmus v nákupe mliečnych produktov. Skúmanie vplyvu etnocentrizmu na ochotu nakupovať domáce produkty. Empirické dáta boli získané v súbore 265 respondentov. Na posúdenie vplyvu demografických premenných na etnocentrické tendencie boli použité testy ANOVA a model lineárnej regresie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0225530 $1 011 $a 0013-3035 $1 200 1 $a Ekonomický časopis $e časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting $d Journal of economics : journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting $v Roč. 64, č. 8 (2016), s. 795-807 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomický ústav SAV $c Prognostický ústav SAV $d 2016 541 1-
$a Etnocentrické správanie slovenskej populácie: Kupujú Slováci slovenské mliečne výrobky? 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007115 $a výroba domácka 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003380 $a mlieko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001104 $a analýza štatistická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1949- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170119 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1