Počet záznamov: 1
Cenová diferenciácia ako metodologický nástroj kreovania trhovej dominancie monopolu
SYS 0226374 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073724.5 100 $a 20170124d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Cenová diferenciácia ako metodologický nástroj kreovania trhovej dominancie monopolu $d Price differentiation as a methodological tool for market monopoly dominance creation $f Eleonora Fendeková, Michal Fendek 301 $a VEGA 1/0697/15 330 $a Autori sa zaoberajú všeobecnými aspektami kvantitatívnej analýzy modelov maximalizácie zisku monopolu pri cenovo diferencovanej produkcii. Model maximalizácie zisku monopolu v podmienkach cenovej diferenciácie. Model cenovej diferenciácie pri nelineárnom stanovení ceny. Firma s výrazným trhovým postavením v záujme optimalizácie svojho správania pri určovaní kombinácie ponuky a diferencovanej ceny sledovaného výrobku vychádza z dôkladnej analýzy správania sa spotrebiteľa, pričom analytickým nástrojom tejto analýzy sú dopytové funkcie a funkcie užitočnosti spotrebiteľa. Maximalizácia zisku monopolu v podmienkach diferencovaných cien. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0226212 $1 010 $a 978-80-225-4279-1 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku X. $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky $d Economy, finance and business management X. : proceedings of scientific papers on the occasion of the Science and Technology Week $d Ökonomik, Finanzen und Management von Unternehmen X. : das Sammelbuch der Wissenschaftlichen Beiträge zur Woche der Wissenschaft und Technik $g zostavovatelia (editors): Peter Markovič, Miroslav Tóth $g recenzenti (reviewers): Miroslav Grznár, Milan Rajňák $z eng $z ger $v S. 114-121 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a CD-ROM [520 s., 36,71 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048914 $a Tóth $b Miroslav $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020403 $a Grznár $b Miroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048631 $a Rajňák $b Milan $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003480 $a monopoly 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007501 $a zisk 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006673 $a tvorba zisku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001684 $a diferenciácia cenová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003397 $a modely 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001085 $a analýza kvantitatívna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001852 $a dopyt spotrebiteľský 675 $a 658.15 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000334 $x Finančné hospodárstvo v podniku 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020594 $a Fendeková $b Eleonora $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $f 1952- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*p0020473 $a Fendek $b Michal $p EUBFHIKOV $9 50 $4 070 $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170124 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1