Počet záznamov: 1
Marketingové metriky merajúce efektivitu reklamy a marketingovej komunikácie podniku
SYS 0226415 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073725.3 100 $a 20170125d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketingové metriky merajúce efektivitu reklamy a marketingovej komunikácie podniku $d Marketing metrics measuring the effectiveness of company‘s advertising and marketing communication $f Vladimír Hojdik 301 $a APVV-15-0511 330 $a Problematika marketingových metrík, druhy marketingových metrík. Metriky zamerané na marketingovú komunikáciu a reklamu. Efektivita reklamy – reklamné dojmy, počet reklám, príležitosti vidieť reklamu, hrubý rating reklamy, čistý rating reklamy. Poukázanie na dôležitosť marketingových metrík ako na významný aspekt hodnotenia efektívnosti marketingových procesov v podniku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0226212 $1 010 $a 978-80-225-4279-1 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku X. $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky $d Economy, finance and business management X. : proceedings of scientific papers on the occasion of the Science and Technology Week $d Ökonomik, Finanzen und Management von Unternehmen X. : das Sammelbuch der Wissenschaftlichen Beiträge zur Woche der Wissenschaft und Technik $g zostavovatelia (editors): Peter Markovič, Miroslav Tóth $g recenzenti (reviewers): Miroslav Grznár, Milan Rajňák $z eng $z ger $v S. 207-214 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a CD-ROM [520 s., 36,71 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048914 $a Tóth $b Miroslav $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020403 $a Grznár $b Miroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048631 $a Rajňák $b Milan $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0045302 $a meranie výkonnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*0009817 $a meranie 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0055907 $a Hojdik $b Vladimír $f 1992- $p EUBFPMKPO $9 100 $q I $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170125 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1