Počet záznamov: 1
10 tipov, ako udržať pozornosť zákazníka
SYS 0226816 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230912114830.1 100 $a 20170206a2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a 10 tipov, ako udržať pozornosť zákazníka $h (2. časť) $f Martin Mišík 330 $a Pokračovanie článku z predchádzajúceho čísla. Ďalších päť rád, ako získať a udržať pozornosť zákazníka. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0277230 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 8, č. 12 (2016), s. 43 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2016 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003767 $a obchodníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 675 $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt 700 -1
$3 eu_un_auth*0004436 $a Mišík $b Martin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170206 $g AACR2
Počet záznamov: 1