Počet záznamov: 1  

Analysis of effectiveness of selected e-marketing communication types

  1. SYS0226928
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417074719.5
    100
      
    $a 20170208d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a AE
    200
    1-
    $a Analysis of effectiveness of selected e-marketing communication types $f Peter Dorčák, František Pollák, Ingrid Dorčáková
    463
    -1
    $1 010 $a 978-9948-20-593-7 $1 200 1 $a Second international conference on emerging research paradigms in business and social sciences $b elektronický zdroj $e 26th - 28th November 2013, Dubai, United Arab Emirates $v Pp. 1-12 CD-ROM $1 210 $a Dubai $c Middlesex University Dubai $d 2013 $1 710 12 $a Second international conference on emerging research paradigms in business and social sciences $d 2 $f 26.-28.112013
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0064815 $a Dorčák $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $f 1985- $9 49 $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0065626 $a Dorčáková $b Ingrid $f 1978- $9 1 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170208 $g AACR2
    830
      
    $a Pre personálnu bibliografiu
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.