Počet záznamov: 1  

Nové a súčasné trendy v marketingu

  1. SYS0226950
    LBL
      
    00000nlm--22^^^^----450-
    005
      
    20240502073735.6
    010
      
    $a 978-80-8165-045-1
    100
      
    $a 20170209$2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    135
      
    $a do
    200
    1-
    $a Nové a súčasné trendy v marketingu $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých prác $f editori: Peter Dorčák, František Pollák $g recenzenti: Radoslav Delina, Pavel Štrach
    205
      
    $a 1. vyd.
    210
      
    $a Prešov $c Bookman $d 2014
    215
      
    $a CD-ROM [95 s.]
    301
      
    $a VEGA 1/0145/14
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0064815 $a Dorčák $b Peter $p EUBFPMKPF $4 340 $9 50 $f 1979- $T Katedra podnikových financií FPM
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $f 1985- $9 50 $4 340
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0003752 $a Delina $b Radoslav $4 675
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0065286 $a Štrach $b Pavel $4 675
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0065625 $a Slovenská marketingová asociácia, o.z. $4 070
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0034119 $a Prešovská univerzita v Prešove $b Fakulta manažmentu $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170209 $g AACR2
    830
      
    $a Pre personálnu bibliografiu
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.