Počet záznamov: 1  

Jak "logisticky" pochopit zákazníka

  1. SYS0227110
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20170215112021.6
    100
      
    $a 20170215a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jak "logisticky" pochopit zákazníka $f Bohumír Kotora
    330
      
    $a Vo vzťahu k logistickým procesom sa CRM systém (Customer relationship management) využíva na riadenie priorít zákazníckych požiadaviek. Analýzou ich správania je možné ovplyvniť tvorbu cien, kvalitu služieb alebo formovať nové predajné kanály. Cenné informácie umožnia efektívnejšie riadiť dopravu, optimalizovať zdroje alokované v skladových zásobách a zefektívniť distribúciu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0226972 $1 011 $a 1211-0957 $1 200 1 $a Logistika $v Roč. 23, č. 1-2 (2017), s. 44-46 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005361 $a reťazce dodávateľsko-odberateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001259 $a bezpečnosť informačná
    675
      
    $a 164 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000024 $x Matematická logika. Logistika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0061898 $a Kotora $b Bohumír $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170215 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.