Počet záznamov: 1
Jak "logisticky" pochopit zákazníka
SYS 0227110 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20170215112021.6 100 $a 20170215a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Jak "logisticky" pochopit zákazníka $f Bohumír Kotora 330 $a Vo vzťahu k logistickým procesom sa CRM systém (Customer relationship management) využíva na riadenie priorít zákazníckych požiadaviek. Analýzou ich správania je možné ovplyvniť tvorbu cien, kvalitu služieb alebo formovať nové predajné kanály. Cenné informácie umožnia efektívnejšie riadiť dopravu, optimalizovať zdroje alokované v skladových zásobách a zefektívniť distribúciu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0226972 $1 011 $a 1211-0957 $1 200 1 $a Logistika $v Roč. 23, č. 1-2 (2017), s. 44-46 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005361 $a reťazce dodávateľsko-odberateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001259 $a bezpečnosť informačná 675 $a 164 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000024 $x Matematická logika. Logistika 700 -1
$3 eu_un_auth*0061898 $a Kotora $b Bohumír $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170215 $g AACR2
Počet záznamov: 1