Počet záznamov: 1
Retail Management Friendly to Older Consumers
SYS 0227210 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231003103517.7 100 $a 20170217d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a PL 200 1-
$a Retail Management Friendly to Older Consumers $h kap. 12 $f Dagmar Lesáková 301 $a VEGA 1/0224/1 330 $a Vývoj spokojnosti zákazníkov, ako predpoklad prežitia v konkurenčnom trhovom prostredí. Spokojnosť nie je len prirodzený dôsledok silnejúcej globálnej konkurencie, ale aj základným cieľom podnikania. Schopnosť organizácie poskytovať služby, ktoré očakávajú zákazníci a jednotlivé atribúty spokojnosti. 463 -1
$1 010 $a 978-83-65173-72-0 $1 200 1 $a Knowledge – Economy – Society $e strategies, concepts and instruments of management $f Edited: Renata Oczkowska, Andrzej Jaki, Bogusz Mikuła $g Reviewer: Marek Jabłoński $v P. 123-132 $1 210 $a Cracow $c Foundation of the Cracow Uniwersity of Economics $d 2016 $1 215 $a 407 p. $1 710 12 $a Knowledge – Economy – Society $1 702 1 $3 eu_un_auth*0065745 $a Jabłoński $b Marek $4 675 541 1-
$a Priateľská správa maloobchodu k starším spotrebiteľom 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*0002957 $a manažment sortimentný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002845 $a konkurencia trhová 675 $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1949- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170217 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1