Počet záznamov: 1  

Vztah spokojenosti zákazníka a výkonnosti podniku

  1. SYS0227614
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075111.5
    100
      
    $a 20170228d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vztah spokojenosti zákazníka a výkonnosti podniku $f Petr Suchánek, Maria Králová
    330
      
    $a Výkonnosť podniku v kontexte spokojnosti zákazníka.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0227606 $1 011 $a 1805-0603 $1 200 1 $a Trendy v podnikání $b elektronický zdroj $e vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni $d business trends $z eng $v Roč. 6, č. 2 (2016), s. 3-11 $1 210 $a Plzeň $c Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni $d 2016
    541
    1-
    $a <The> Relationship of customer satisfaction and enterprise performance
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0051103 $a výkonnosť podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007089 $a výkony podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004571 $a potravinárstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    675
      
    $a 65.011 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000288 $x Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003567 $a Suchánek $b Petr $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0036491 $a Králová $b Maria $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170228 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.