Počet záznamov: 1  

Tak ako to je: rozhoduje rozum alebo pocity?

  1. SYS0228537
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220725111647.1
    100
      
    $a 20170316a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Tak ako to je: rozhoduje rozum alebo pocity? $f Jana Škutková
    330
      
    $a Neuromarketing a vedecké merania – emocionálna a racionálna úroveň. Lákavé príležitosti pre marketérov a hľadanie nových pohľadov na mechanizmy nákupných rozhodovaní. Nahliadnutie do procesov odohrávajúcich sa v mysli spotrebiteľa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0228205 $1 011 $a 1337-9798 $1 200 1 $a Goodwill $e magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti $v Roč. 9, č. Február-marec (2017), s. 28-29 $1 210 $a Bratislava $c Goodwill $d 2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005195 $a psychológia predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010592 $a racionalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0024433 $a Škutková $b Jana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170316 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.