Počet záznamov: 1
Tak ako to je: rozhoduje rozum alebo pocity?
SYS 0228537 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220725111647.1 100 $a 20170316a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Tak ako to je: rozhoduje rozum alebo pocity? $f Jana Škutková 330 $a Neuromarketing a vedecké merania – emocionálna a racionálna úroveň. Lákavé príležitosti pre marketérov a hľadanie nových pohľadov na mechanizmy nákupných rozhodovaní. Nahliadnutie do procesov odohrávajúcich sa v mysli spotrebiteľa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228205 $1 011 $a 1337-9798 $1 200 1 $a Goodwill $e magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti $v Roč. 9, č. Február-marec (2017), s. 28-29 $1 210 $a Bratislava $c Goodwill $d 2017 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005195 $a psychológia predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*0010592 $a racionalita 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0024433 $a Škutková $b Jana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170316 $g AACR2
Počet záznamov: 1