Počet záznamov: 1
Dajú sa ovplyvniť a míňajú
SYS 0228566 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221017155330.8 100 $a 20170317a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Dajú sa ovplyvniť a míňajú $f Michaela Petrášová 330 $a Mladí ľudia - internet a sociálne siete považujú za samozrejmosť, potrpia si na kvalitu a dobrú značku. Boj o mladého zákazníka je veľmi dôležitý. Cieľom marketingu pre mladých je vybudovať vzťah k značke. Vo vnímaní ceny sú mladí opakom staršej generácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0227834 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 22, č. 1 (2017), s. 24-25 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie 610 1-
$9 eu_un_auth*0080871 $a rozdiely generačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007182 $a výrobky značkové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001415 $a ceny spotrebiteľské 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0065044 $a Petrášová $b Michaela $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170317 $g AACR2
Počet záznamov: 1