Počet záznamov: 1  

Dajú sa ovplyvniť a míňajú

  1. SYS0228566
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20221017155330.8
    100
      
    $a 20170317a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Dajú sa ovplyvniť a míňajú $f Michaela Petrášová
    330
      
    $a Mladí ľudia - internet a sociálne siete považujú za samozrejmosť, potrpia si na kvalitu a dobrú značku. Boj o mladého zákazníka je veľmi dôležitý. Cieľom marketingu pre mladých je vybudovať vzťah k značke. Vo vnímaní ceny sú mladí opakom staršej generácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0227834 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 22, č. 1 (2017), s. 24-25 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002231 $a generácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080871 $a rozdiely generačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007182 $a výrobky značkové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001415 $a ceny spotrebiteľské
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0065044 $a Petrášová $b Michaela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170317 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.