Počet záznamov: 1
Etické aspekty marketingovej komunikácie
SYS 0228912 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20220322124623.4 100 $a 20170328d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Etické aspekty marketingovej komunikácie $d Ethical aspects of marketing communication $f Zdenka Musová 330 $a Význam etiky v podnikaní a etické správanie, ktoré sa odráža v tvorbe hodnoty podniku, jeho ziskovosti, v budovaní dlhodobých vzťahov so všetkými zainteresovanými skupinami. Prečo venovať pozornosť etike a vo všeobecnosti zvyšovať povedomie spoločnosti o týchto otázkach. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228804 $1 010 $a 978-80-225-4335-4 $1 200 1 $a Slovenské hospodárstvo v kontexte tohtoročných výziev a príležitostí $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých príspevkov $f redakčné a zostaviteľské práce: Peter Badura, Miroslav Kmeťko, Pavel Škriniar $g recenzenti: Ján Šebo, Tomáš Virdzek, Pavol Poklemba $v S. 30-37 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a CD-ROM [115 s., 8,79 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0001945 $a Badura $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0061742 $a Kmeťko $b Miroslav $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0065590 $a Škriniar $b Pavel $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0001786 $a Šebo $b Ján $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0034253 $a Virdzek $b Tomáš $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0061764 $a Poklemba $b Pavol $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003486 $a morálka 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002025 $a etika podnikateľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003717 $a normy etické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004961 $a princípy mravné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002021 $a etika aplikovaná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 675 $a 17 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000025 $x Etika. Morálka 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066906 $a Musová $b Zdenka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170328 $g AACR2
Počet záznamov: 1