Počet záznamov: 1  

Ovlivňuje motivace k podnikání vnímaní podnikatelského prostředí? Případová studie z Moravskoslezského kraje

  1. SYS0228952
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075113.7
    100
      
    $a 20170329d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Ovlivňuje motivace k podnikání vnímaní podnikatelského prostředí? Případová studie z Moravskoslezského kraje $f Jarmila Šebestová
    330
      
    $a Závery z kauzálnej analýzy medzi motivačnými faktormi pre podnikanie a vnímanie podnikateľského prostredia pre rozvoj podnikateľských aktivít v Moravskoslezskom kraji.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0228929 $1 011 $a 1804-8048 $1 200 1 $a Scientific papers of the University of Pardubice $b elektronický zdroj $h Series D $v Č. 38 (2016), s. 177-189 $1 210 $a Pardubice $c Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice $d 2016
    541
    1-
    $a Does self-motivation to start-up business affect an evaluation of business environment? Case study from Moravian-silesian region
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003492 $a motivácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0011015 $a Šebestová $b Jarmila $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170329 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.