Počet záznamov: 1
Aktuálne výzvy v terciárnom vzdelávaní v kontexte celoživotného vzdelávania
SYS 0229344 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417074722.8 100 $a 20170419d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Aktuálne výzvy v terciárnom vzdelávaní v kontexte celoživotného vzdelávania $f Eva Bikárová 330 $a Komparatívna analýza rôznych teoretických prístupov k vymedzeniu úlohy marketingu vo vysokoškolskom vzdelávaní a identifikovanie aktuálnych trendov a výziev najmä v súvislosti s novými trendami na trhu vysokoškolského vzdelávania v kontexte stratégií celoživotného vzdelávania najmä na európskej úrovni. Analýza sa zameriava najmä na zahraničné štúdie a literatúru, recenzované časopisy a aktuálne odborné články a publikácie uverejnené na internete. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0229175 $1 010 $a 978-80-225-4336-1 $1 200 1 $a Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 $f kolektív autorov $g recenzenti: Dušan Šimo, Róbert Hölcz $v S. 24-35 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a CD-ROM [100 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0009497 $a Šimo $b Dušan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014975 $a Hölcz $b Róbert $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské 610 1-
$9 eu_un_auth*0001593 $a vzdelávanie celoživotné 610 1-
$9 eu_un_auth*0006986 $a vzdelávanie terciárne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba 700 -1
$3 eu_un_auth*0052582 $a Bikárová $b Eva $p EUBOBFKMA $9 100 $q E $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170419 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1