Počet záznamov: 1
Analýza modelu ELM v spotrebiteľskom rozhodovaní
SYS 0229346 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075113.8 100 $a 20170419d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Analýza modelu ELM v spotrebiteľskom rozhodovaní $f Helena Labská 330 $a Všeobecným cieľom marketingovej komunikácie je ovplyvniť nákupné správanie spotrebiteľa. ELM - model spracovania informácii na tvorbu presvedčenia. Presvedčovacia reklama – spotrebiteľské postupy spracovania informácií. Spotrebiteľské chápanie dvoch ciest (hlavnej a periférnej) k presvedčeniu. Zainteresovanosť spotrebiteľa na nákupnom rozhodnutí. Komunikácia so stálymi zákazníkmi a presvedčovanie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0229175 $1 010 $a 978-80-225-4336-1 $1 200 1 $a Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 $f kolektív autorov $g recenzenti: Dušan Šimo, Róbert Hölcz $v S. 47-56 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a CD-ROM [100 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0009497 $a Šimo $b Dušan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014975 $a Hölcz $b Róbert $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170419 $g AACR2
Počet záznamov: 1