Počet záznamov: 1  

Analýza modelu ELM v spotrebiteľskom rozhodovaní

  1. SYS0229346
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075113.8
    100
      
    $a 20170419d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza modelu ELM v spotrebiteľskom rozhodovaní $f Helena Labská
    330
      
    $a Všeobecným cieľom marketingovej komunikácie je ovplyvniť nákupné správanie spotrebiteľa. ELM - model spracovania informácii na tvorbu presvedčenia. Presvedčovacia reklama – spotrebiteľské postupy spracovania informácií. Spotrebiteľské chápanie dvoch ciest (hlavnej a periférnej) k presvedčeniu. Zainteresovanosť spotrebiteľa na nákupnom rozhodnutí. Komunikácia so stálymi zákazníkmi a presvedčovanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0229175 $1 010 $a 978-80-225-4336-1 $1 200 1 $a Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 $f kolektív autorov $g recenzenti: Dušan Šimo, Róbert Hölcz $v S. 47-56 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a CD-ROM [100 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0009497 $a Šimo $b Dušan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014975 $a Hölcz $b Róbert $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170419 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.