Počet záznamov: 1  

Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja

  1. SYS0229349
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073757.5
    100
      
    $a 20170419d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Trendy v marketingu a marketingovej komunikácii v mieste predaja $f Katarína Plevová
    330
      
    $a Aktuálne trendy v nákupnom správaní zákazníkov. Shopper marketing - pojem. Shopper marketing ako nový prístup k marketingovej stratégií v maloobchode. Vybrané formy marketingovej komunikácie v mieste predaja. POP/POS nástroje, ich funkcia a ich základné delenie. M-marketing (mobilný marketing) ako nástroj marketingovej komunikácie v mieste predaja.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0229175 $1 010 $a 978-80-225-4336-1 $1 200 1 $a Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 $f kolektív autorov $g recenzenti: Dušan Šimo, Róbert Hölcz $v S. 57-67 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a CD-ROM [100 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0009497 $a Šimo $b Dušan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014975 $a Hölcz $b Róbert $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0048525 $a Plevová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1989- $9 100 $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170419 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.