Počet záznamov: 1
Teenageri ako špecifický spotrebiteľský segment
SYS 0229353 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075113.9 100 $a 20170419d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Teenageri ako špecifický spotrebiteľský segment $f Zuzana Lukačovičová 330 $a Vysvetlenie súvislosti medzi značkou a jej vplyvom na identitu človeka. Značky vyvolávajú emócie a vytvárajú emočné vzťahy so zákazníkom. Osobitné miesto zohrávajú značky v segmente teeagerov vo väzbe na ich nákupné preferencie, dosah moderných technológií a účinok rovesníkov na ich rozhodovanie. Emócie hrajú v správaní mladých ústrednú rolu, práve preto zapájajú firmy teenagermi žiadané značky do svojej marketingovej a komunikačnej stratégie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0229175 $1 010 $a 978-80-225-4336-1 $1 200 1 $a Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach relatívnej deprivácie a rôznych fázach životného cyklu rodiny $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0224/15 $f kolektív autorov $g recenzenti: Dušan Šimo, Róbert Hölcz $v S. 95-100 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2016 $1 215 $a CD-ROM [100 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0009497 $a Šimo $b Dušan $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0014975 $a Hölcz $b Róbert $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003378 $a mladiství 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0006054 $a Lukačovičová $b Zuzana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170419 $g AACR2
Počet záznamov: 1