Počet záznamov: 1  

Multifactor Analysis of Online Reputation as a Tool for Enhancing Competitiveness of Subjects from Automotive Industry

  1. SYS0229381
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073757.5
    014
      
    $a 000400879400005 $2 WOS
    014
      
    $a 2-s2.0-85019073108 $2 SCOPUS
    014
      
    $a 000400879400005 $2 CCC
    100
      
    $a 20170419a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Multifactor Analysis of Online Reputation as a Tool for Enhancing Competitiveness of Subjects from Automotive Industry $f Peter Dorčák, Peter Markovič, František Pollák
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Problematika online reputácie. Spôsoby a metódy jej merania pre vybrané subjekty, pôsobiace v automobilovom priemysle. Dôkladná multifaktorová analýza online reputácie sa realizovala na konkrétnej vzorke relevantných subjektov – 15 najpredávanejších európskych automobilových značiek roku 2014, pôsobiacich na zvolenom trhu. Dôkladným štatistickým testovaním sa preskúmali vzťahy medzi jednotlivými faktormi s cieľom identifikovať a popísať základné skutočnosti, ovplyvňujúce online reputáciu vybraných subjektov v hyperkonkurenčnom trhovom prostredí internetu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0229186 $1 011 $a 0013-3035 $1 200 1 $a Ekonomický časopis $e časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting $d Journal of economics : journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting $v Roč. 65, č. 2 (2017), s. 173-186 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomický ústav SAV $c Prognostický ústav SAV $d 2017
    541
    1-
    $a Multifaktorová analýza online reputácie, ako nástroj na zvýšenie konkurencieschopnosti subjektov z automobilového priemyslu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004891 $a priemysel automobilový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001078 $a analýza faktorová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0064815 $a Dorčák $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $f 1979- $9 30 $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $f 1974- $p EUBFPMKPF $4 070 $9 30 $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $f 1985- $9 40 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170419 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.