Počet záznamov: 1  

Keď umenie zoberú do rúk stroje

  1. SYS0229422
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20221104112633.2
    100
      
    $a 20170420a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Keď umenie zoberú do rúk stroje $f Patrik Garaj
    330
      
    $a Umelá inteligencia, strojové učenie a big data prenikajú do tvorby a predaja výtvarných diel. Mario Klingemann používa kódy a algoritmy na tvorbu vecí, ktoré vyzerajú zaujímavo a môžu byť považované za umenie. Projekt DeepDream z dielne Googlu vychádza zo schopnosti múdreho softvéru rozoznávať tvary a prvky v obrázkoch. Zaujímavá je interaktívna hra v Slovenskej národnej galérii, kde sa buduje digitálny archív. Online predaj umenia na portáli MutualArt.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0229301 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 27, č. 15 (13. apríla 2017), s. 18-20 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006724 $a umenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0003124 $a softvér
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický
    675
      
    $a 7 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000383 $x Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0072470 $a Garaj $b Patrik $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170420 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.