Počet záznamov: 1
Keď umenie zoberú do rúk stroje
SYS 0229422 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221104112633.2 100 $a 20170420a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Keď umenie zoberú do rúk stroje $f Patrik Garaj 330 $a Umelá inteligencia, strojové učenie a big data prenikajú do tvorby a predaja výtvarných diel. Mario Klingemann používa kódy a algoritmy na tvorbu vecí, ktoré vyzerajú zaujímavo a môžu byť považované za umenie. Projekt DeepDream z dielne Googlu vychádza zo schopnosti múdreho softvéru rozoznávať tvary a prvky v obrázkoch. Zaujímavá je interaktívna hra v Slovenskej národnej galérii, kde sa buduje digitálny archív. Online predaj umenia na portáli MutualArt. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0229301 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 27, č. 15 (13. apríla 2017), s. 18-20 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006724 $a umenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002511 $a inteligencia umelá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*0003124 $a softvér 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 675 $a 7 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000383 $x Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport 700 -1
$3 eu_un_auth*p0072470 $a Garaj $b Patrik $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170420 $g AACR2
Počet záznamov: 1