Počet záznamov: 1
Refining digital marketing taxonomies: advertising platforms and digital metrics
SYS 0229553 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240416115123.0 014 $a 000410451700017 $2 WOS 100 $a 20170425d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Refining digital marketing taxonomies: advertising platforms and digital metrics $f Martin Kuchta, Andrej Miklošík 301 $a 2015-PSD-PAV-02 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Kategorizácia platforiem digitálnej reklamy. Vytvorenie taxonómie digitálnych metrík používaných na meranie efektívnosti kampaní v oblasti digitálnej komunikácie. Rozdelenie metrík do kategórií, zistenie nezrovnalostí metrík v rámci vybraných platforiem. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0229534 $1 010 $a 978-80-8105-840-0 $1 011 $a 1339-5726 $1 200 1 $a Marketing identity 2016: brands we love $b elektronický zdroj $e conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic $g editors: Dana Petranová, Jozef Matúš, Dáša Mendelová $h Part I. $v Pp. 175-185 online $1 210 $a Trnava $c Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava $d 2016 $1 215 $a online [475 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0019280 $a Petranová $b Dana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0032176 $a Matúš $b Jozef $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0066221 $a Mendelová $b Dáša $4 340 $1 710 12 $a Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok $f 8.-9.11.2016 541 1-
$a Vylepšenie taxonómií v digitálnom marketingu: reklamné platformy a digitálne metriky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*0087411 $a platformy digitálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0009817 $a meranie 675 $v 1. stred. $z slo 700 -1
$3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKMA $f 1990- $4 070 $9 50 $q I $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170425 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1