Počet záznamov: 1  

Refining digital marketing taxonomies: advertising platforms and digital metrics

  1. SYS0229553
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240416115123.0
    014
      
    $a 000410451700017 $2 WOS
    100
      
    $a 20170425d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Refining digital marketing taxonomies: advertising platforms and digital metrics $f Martin Kuchta, Andrej Miklošík
    301
      
    $a 2015-PSD-PAV-02
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Kategorizácia platforiem digitálnej reklamy. Vytvorenie taxonómie digitálnych metrík používaných na meranie efektívnosti kampaní v oblasti digitálnej komunikácie. Rozdelenie metrík do kategórií, zistenie nezrovnalostí metrík v rámci vybraných platforiem.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0229534 $1 010 $a 978-80-8105-840-0 $1 011 $a 1339-5726 $1 200 1 $a Marketing identity 2016: brands we love $b elektronický zdroj $e conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic $g editors: Dana Petranová, Jozef Matúš, Dáša Mendelová $h Part I. $v Pp. 175-185 online $1 210 $a Trnava $c Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava $d 2016 $1 215 $a online [475 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0019280 $a Petranová $b Dana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0032176 $a Matúš $b Jozef $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0066221 $a Mendelová $b Dáša $4 340 $1 710 12 $a Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok $f 8.-9.11.2016
    541
    1-
    $a Vylepšenie taxonómií v digitálnom marketingu: reklamné platformy a digitálne metriky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087411 $a platformy digitálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009817 $a meranie
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKMA $f 1990- $4 070 $9 50 $q I $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170425 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.