Počet záznamov: 1
Prečo by mali byť obaly "Packaging" piatym P marketingového mixu?
SYS 0230069 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220314091908.7 100 $a 20170515a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Prečo by mali byť obaly "Packaging" piatym P marketingového mixu? 330 $a Rozvoj všetkých dostupných kanálov a formátov predaja tak, aby bol schopný reagovať na meniace sa potreby zákazníkov a zachovať si ich lojalitu. Prednosti SRP (Shelf Ready Packaging). Predajná sila a správny dizajn unikátneho obalu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0229747 $1 011 $a 1339-2433 $1 200 1 $a Zisk manažment $v Roč. 9, č. 4 (2017), s. 12-13 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003763 $a obaly 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170515 $g AACR2
Počet záznamov: 1