Počet záznamov: 1  

Niekoľko poznámok k diskrepanciám v definičnom vymedzení značky

  1. SYS0230183
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417074723.1
    100
      
    $a 20170517d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Niekoľko poznámok k diskrepanciám v definičnom vymedzení značky $f Jana Klieštiková, Mária Mišanková, Aleš Hes, Gabriela Sopková
    330
      
    $a Značka postupne prestáva byť primárne zdrojom konkurenčnej výhody podniku, ale stáva sa z nej celospoločenský fenomén. Princípy budovania a riadenia jej hodnoty využívajú nielen produkty, ale čoraz častejšie aj miesta, neziskové organizácie a záujmové združenia, myšlienky, či dokonca ľudia. Tieto princípy však nie je možné univerzálne aplikovať. Existuje ich totiž veľké množstvo a variujú v nadväznosti na samotnú podstatu značky, na ktorú sa odvolávajú. Tá je zhmotnená v použitej definícii značky a vyvoláva celý rad konsekvencií v rovine aplikačnej praxe. Poznanie správneho kontextu interpretácie značky tak predstavuje základnú podmienku zabezpečenia efektívneho aplikovania jej princípov v záujme dosiahnutia trvalo udržateľného rozvoja.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0230189 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 2 (2016), s. 174-180 online $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2016
    541
    1-
    $a Some Notes to Discrepancies in Brand Definitions
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0058032 $a umiestňovanie produktov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065503 $a značky privátne
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0066445 $a Klieštiková $b Jana $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0049051 $a Mišanková $b Mária $4 070 $9 25
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0045937 $a Hes $b Aleš $p EUBOBFKMO $4 070 $9 25 $q ZE $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0037212 $a Sopková $b Gabriela $9 25 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170517 $g AACR2
    830
      
    $a http://ke.uniza.sk/sites/default/files/content_files/peam_kolokvium2016.pdf
    830
      
    $a Hes Aleš má čiastkový úväzok, nevykazuje sa na MŠ
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.