Počet záznamov: 1  

Prvky značky a dôležitosť ich využívania ako základ firemného brandingu

  1. SYS0230201
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075116.1
    100
      
    $a 20170518d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Prvky značky a dôležitosť ich využívania ako základ firemného brandingu $f Vladimíra Jurišová
    330
      
    $a Prvky značky predstavujú znaky, ktoré slúžia na to, aby sa od seba značky líšili a boli ľahšie identifikovateľné. Mali by byť vyberané a kombinované tak, aby sa dosiahla čo najväčšia hodnota. Cieľom jednotlivých prvkov je vyvolávať v spotrebiteľovi asociácie so značkou a zároveň pozitívne reakcie na ňu. Medzi hlavné prvky značky patrí meno, logo, symboly, predstavitelia, URL, slogany, znelky a balenie. Jednotlivé prvky značky a dôležitosť ich jednotného a konzistentného využívania pri budovaní značky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0230189 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 2 (2016), s. 33-40 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2016
    541
    1-
    $a Brand elements and importance of their use as a basis for corporate branding
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003130 $a logo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001186 $a balenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0037508 $a Jurišová $b Vladimíra $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170518 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.