Počet záznamov: 1  

Paradigmy značky v internetovom prostredí s využitím progresívnych on-line nástrojov marketingovej komunikácie

  1. SYS0230219
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075116.5
    100
      
    $a 20170518d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Paradigmy značky v internetovom prostredí s využitím progresívnych on-line nástrojov marketingovej komunikácie $f Dominika Moravčíková
    330
      
    $a Teoretický základ manažmentu značky vrátane platformy paradigiem značky v internetovom prostredí s využitím progresívnych online nástrojov marketingovej komunikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0230189 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 2 (2016), s. 96-109 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2016
    541
    1-
    $a Brand paradigm in the internet environment using progressive online marketing communication tools
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0042382 $a Moravčíková $b Dominika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170518 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.