Počet záznamov: 1
Vplyv značky na spotrebiteľské správanie na mediálnom trhu
SYS 0230504 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075119.2 100 $a 20170525d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv značky na spotrebiteľské správanie na mediálnom trhu $d <The> Impact of brand on a consumer behaviour in the media market $f Peter Krajčovič 330 $a Vplyv značky na spotrebiteľské správanie čitateľov pri kúpe jednotlivých titulov periodickej tlače. Z výsledkov zisťovania vyplynulo, že značka má významný vplyv na spotrebiteľské správanie a je dôležitou súčasťou mediálneho marketingu. Štatisticky bola dokázaná závislosť medzi vekom čitateľov a vplyvom značky na ich nákupné správanie. Dôležitým zistením je, že značka mala najväčší vplyv na nákupné správanie vo všetkých vekových kategóriách, pričom najväčšiu mieru vplyvu mala na čitateľov vo vekovej kategórii 25 – 35 rokov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0229533 $1 010 $a 978-80-8105-839-4 $1 200 1 $a Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016 $f editori: Vladimíra Jurišová, Martin Klementis, Jana Radošinská $v S. 86-97 online $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2016 $1 215 $a online [361 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037508 $a Jurišová $b Vladimíra $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056942 $a Klementis $b Martin $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0066219 $a Radošinská $b Jana $4 340 $1 710 12 $a Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok $f 8.-9.11.2016 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006561 $a tlač 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004147 $a periodiká 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*0066593 $a Krajčovič $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170525 $g AACR2
Počet záznamov: 1