Počet záznamov: 1
Tvorba brandu tam, kde sú zákazníci. Na internete
SYS 0230542 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075119.4 100 $a 20170526d2016łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Tvorba brandu tam, kde sú zákazníci. Na internete $d Buiding brand there, where are the customers. On the internet $f Jana Šmotláková 330 $a Úspešné firmy, ktoré chcú budovať silnú značku pomocou úspešného brandingu a dostať sa do povedomia zákazníkov, musia byť na internete. Podľa štatistík a prieskumov z Consumer Barometer od spoločnosti Google vyplýva, že kľúčový pre branding je práve internet. Väčšina mladých ľudí je denne online. Online marketingová kampaň spoločnosti Hamé taktiež dokazuje výrazný vplyv internetu na tvorbu brandu a povedomia o značke, ako aj o ich novom produkte. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0229533 $1 010 $a 978-80-8105-839-4 $1 200 1 $a Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016 $f editori: Vladimíra Jurišová, Martin Klementis, Jana Radošinská $v S. 142-149 online $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2016 $1 215 $a online [361 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0037508 $a Jurišová $b Vladimíra $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056942 $a Klementis $b Martin $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0066219 $a Radošinská $b Jana $4 340 $1 710 12 $a Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok $f 8.-9.11.2016 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 700 -1
$3 eu_un_auth*0066613 $a Šmotláková $b Jana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170526 $g AACR2
Počet záznamov: 1