Počet záznamov: 1  

Nákupné centrá a zážitkový marketing

  1. SYS0231124
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230823090457.8
    100
      
    $a 20170531a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Nákupné centrá a zážitkový marketing $f Vanda Lieskovská, Silvia Megyesiová
    301
      
    $a VEGA 1/0376/17
    330
      
    $a Klasifikácia nákupných centier v USA, vymenovanie najväčších nákupných centier v Európe a vybrané nákupné centrum, ktoré je možné radiť k lídrom z hľadiska uplatňovania zážitkového marketingu v retail manažmente. Alternatívy možného odlíšenia sa od konkurencie a prezentovanie zážitkového marketingu v maloobchodnej praxi. Súčasné nákupné centrá vo všeobecnosti tvoria komplex predajní, stravovacích zariadení a prevádzok služieb plánovite vytvorených, usporiadaných a riadených jedným majiteľom, pričom prevádzkovateľmi obchodných jednotiek sú nájomcovia. Nákupné centrá bývajú vybudované a následne prevádzkované podľa určitej koncepcie a pravidiel tak, aby návštevníci mali možnosť nachádzať optimálne podmienky nielen pre nákup produktov a služieb, ale aj pre trávenie voľnočasových aktivít. Často krát sú nákupné centrá prepojené s atrakciami, ktoré majú za úlohu odlíšiť ich od iných nákupných centier a zároveň prilákať početnú klientsku základňu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0235996 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 12, č. 1 (2017), s. 27-34 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2017
    541
    1-
    $a Shopping Centers and Experiential Marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005861 $a centrá nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005860 $a centrá obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006732 $a USA
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002274 $a história
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043650 $a event marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1961- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0067004 $a Megyesiová $b Silvia $p EUBPHFKKM $4 070 $9 50 $f 1969- $T Katedra kvantitatívnych metód PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170531 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.