Počet záznamov: 1
Medzinárodná marketingová stratégia v rozvojových krajinách
SYS 0232665 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20170818100759.9 035 $a 9b4264ab-36d3-4c0c-9cdf-d2eb3cca78bb 100 $a 20170611d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Medzinárodná marketingová stratégia v rozvojových krajinách $e bakalárska práca $f Martin Sirotka $g školiteľ: Simona Škorvagová 210 $a Bratislava $d 2017 215 $a 54 s. 310 $a Autor súhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny po uplynutí 3 rokov od podpísania zmluvy. 700 -1
$3 eu_un_auth*0067361 $a Sirotka $b Martin $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0008478 $a Škorvagová $b Simona $f 1980- $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170611 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1