Počet záznamov: 1  

Medzinárodná marketingová stratégia v rozvojových krajinách

  1. SYS0232665
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170818100759.9
    035
      
    $a 9b4264ab-36d3-4c0c-9cdf-d2eb3cca78bb
    100
      
    $a 20170611d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Medzinárodná marketingová stratégia v rozvojových krajinách $e bakalárska práca $f Martin Sirotka $g školiteľ: Simona Škorvagová
    210
      
    $a Bratislava $d 2017
    215
      
    $a 54 s.
    310
      
    $a Autor súhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny po uplynutí 3 rokov od podpísania zmluvy.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0067361 $a Sirotka $b Martin $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0008478 $a Škorvagová $b Simona $f 1980- $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170611 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.