Počet záznamov: 1
Building customer loyalty
SYS 0233451 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073806.6 100 $a 20170620d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a Building customer loyalty $h Chapt. 1 $f Irina Ivanovna Skorobogatykh, Natalia Ivanovna Ivashkova, Oľga Saginova Vitalievna, Ľudmila Lipková 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228620 $1 010 $a 978-80-225-4372-9 $1 200 1 $a Loyalty programs: monobrand, co-brand, coalition $e monograph $f Irina Ivanovna Skorobogatykh, Roman Roaljdovich Sidorchuk, Alexey Aleksandrovich Meshkov ... [et al.] $g editors: Irina I. Skorobogatykh, Roman R. Sidorchuk $v Pp. 5-24 [2,80 AH] $1 210 $a Bratislava $c Publishing house EKONÓM $d 2017 $1 215 $a 172 s. 541 1-
$a Budovanie zákazníckej lojality 700 -1
$3 eu_un_auth*0065992 $a Skorobogatykh $b Irina Ivanovna $4 070 $9 25 $r 0,70 701 -1
$3 eu_un_auth*0065995 $a Ivashkova $b Natalia Ivanovna $4 070 $9 25 $r 0,70 701 -1
$3 eu_un_auth*0044770 $a Saginova $b Oľga Vitalievna $9 25 $r 0,70 $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0019995 $a Lipková $b Ľudmila $p EUBFMVKDV $4 070 $9 25 $r 0,70 $f 1951- $T Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170620 $g AACR2 830 $a Kategória ABD zmenená na BBB na základe kontroly v CREPČ. Autorka nedodala doklad o recenzovaní. T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1