Počet záznamov: 1  

Building customer loyalty

  1. SYS0233451
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502073806.6
    100
      
    $a 20170620d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Building customer loyalty $h Chapt. 1 $f Irina Ivanovna Skorobogatykh, Natalia Ivanovna Ivashkova, Oľga Saginova Vitalievna, Ľudmila Lipková
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0228620 $1 010 $a 978-80-225-4372-9 $1 200 1 $a Loyalty programs: monobrand, co-brand, coalition $e monograph $f Irina Ivanovna Skorobogatykh, Roman Roaljdovich Sidorchuk, Alexey Aleksandrovich Meshkov ... [et al.] $g editors: Irina I. Skorobogatykh, Roman R. Sidorchuk $v Pp. 5-24 [2,80 AH] $1 210 $a Bratislava $c Publishing house EKONÓM $d 2017 $1 215 $a 172 s.
    541
    1-
    $a Budovanie zákazníckej lojality
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0065992 $a Skorobogatykh $b Irina Ivanovna $4 070 $9 25 $r 0,70
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0065995 $a Ivashkova $b Natalia Ivanovna $4 070 $9 25 $r 0,70
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0044770 $a Saginova $b Oľga Vitalievna $9 25 $r 0,70 $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0019995 $a Lipková $b Ľudmila $p EUBFMVKDV $4 070 $9 25 $r 0,70 $f 1951- $T Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170620 $g AACR2
    830
      
    $a Kategória ABD zmenená na BBB na základe kontroly v CREPČ. Autorka nedodala doklad o recenzovaní.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.