Počet záznamov: 1
Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomáha vytvárať vyššiu hodnotu pre zákazníkov v podmienkach udržateľného rozvoja
SYS 0233498 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220802132027.2 100 $a 20170621d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomáha vytvárať vyššiu hodnotu pre zákazníkov v podmienkach udržateľného rozvoja $d Customer relationship management helps to create mre value for customers in terms os sustainable development $f Viera Čihovská 330 $a Podstata a význam vzťahového marketingu a riadenia vzťahov so zákazníkmi na základe analýzy a skúmania zákazníckeho správania, ako základného metodického rámca riadenia hodnoty zákazníckej základne v podmienkach podnikovej praxe. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0233481 $1 010 $a 978-80-225-4393-4 $1 200 1 $a Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja $e vedecké state : VEGA 1/0282/15 $f zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská $v S. 21-33 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2017 $1 215 $a 130 s. [6,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170621 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1